Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005 r. (Dz.U. Nr 64, poz. 565 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym z dnia 29 września 2005 r. (Dz.U. Nr 200, poz. 1651) od 1 maja 2008r. możliwe jest doręczanie dokumentów elektronicznych do Domu Pomocy Społecznej w Herbach za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP dostępnej pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
W celu doręczenia dokumentu elektronicznego do Domu Pomocy Społecznej w Herbach niezbędne jest posiadanie przez Interesanta:
Formularz ogólny pisma / wniosku dostępny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Załączniki do formularza ogólnego mogą stanowić dowolne dokumenty z zachowaniem formatów elektronicznych, o których mowa poniżej.
Podpisał: Barbara Rosowicz-Włoch Dokument z dnia: 11.11.2020 Dokument oglądany razy: 19 112 |
Opublikował: Barbara Rosowicz-Włoch Publikacja dnia: 11.11.2020 |