Aktualne oferty pracy
Konkurs: OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko: Główny Księgowy [Nierozstrzygnięty]
Termin przyjmowania zgłoszeń: 22.04.2022, 15:00 [minął]Organizator: Dom Pomocy Społecznej w Herbach
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Herbach ul. Mickiewicza 19 A
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
w wymiarze czasu pracy - pół etatu / na zastępstwo
1. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- spełnienie jednego z poniższych warunków:
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, w tym zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- wiedza i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości (wskazane program Finansowo - Księgowy - (firmy ARISCO),
- ogólna znajomość zasad finansowania zadań pomocy społecznej na szczeblu powiatu jako organu samorządu terytorialnego,
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- posiadanie cech osobowości takich jak: odpowiedzialność, dokładność, odporność na stres, komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, sumienność, rzetelność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości Domu Pomocy Społecznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Opracowanie planów gospodarczych i finansowych.
- Dokonywanie analiz ekonomicznych w zakresie - kosztów ogólnych, wykorzystania norm rzeczowych i finansowych, gospodarki etatów i funduszu płac.
- Prowadzenie, na podstawie dochodów księgowych, ksiąg rachunkowych ujmujących zapisów zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym.
- Bieżąca analiza wydatków budżetowych.
- Kontrola wykonania budżetu.
- Analiza wykorzystania środków otrzymanych z budżetu i środków pozabudżetowych oraz innych będących w dyspozycji jednostki.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości.
- Nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości.
- Nadzór nad należytym przechowywaniem i zabezpieczaniem dokumentów finansowo - księgowych.
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością gospodarki materiałowej i wyposażenia, inwentaryzacji, kasacji.
- Prowadzenie nadzoru nad kasą, kontrola kasy, druków ścisłego zarachowania.
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
- Sporządzanie bilansu i prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków w Domu Pomocy Społecznej.
- Prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku DPS.
- Sporządzanie naliczeń odpisów na ZFŚS, zgodnie z planem finansowym, terminowe ich przekazywanie na konto funduszu oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrola zgodności wydatków z regulaminem ZFŚS i przepisami prawa.
- Należyte przechowywanie i zabezpieczania dokumentów finansowo - księgowych.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
- Nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów.
- Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych.
- Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny - podpisany własnoręcznie.
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
- Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) - podpisany własnoręcznie.
- Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje.
- Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 § I Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym lub zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
- Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnień osób niepełnosprawnych zobowiązani są do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Uwaga: Niezłożenie wszystkich wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie aplikacji.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w swojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz zgodnie klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody".
5.Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach osobiście w siedzibie lub przesłać pocztą na adres Dom Pomocy Społecznej w Herbach ul. Mickiewicza 19A, 42-284 Herby z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 kwietnia 2022 r. do godziny 15:00. W przypadku nadsyłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu do DPS.
- Dokumenty, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacje o przebiegu naboru a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Herbach.
Planowany termin zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru - maj 2022 r.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Herbach zastrzega sobie prawo do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Niedostarczenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Po zakończeniu naboru, osoby które złożyły dokumenty aplikacyjne mają prawo do odbioru dokumentów za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane przez kandydatów będą niszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników o przeprowadzonym naborze.
Dyrektor
Barbara Rosowicz – Włoch
(na oryginale właściwe podpisy)
Załączniki:
Opublikowano dnia: 05.04.2022 | Zobacz wersje archiwalne |
Konkurs nierozstrzygnięty:
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej informuje, iż w wyniku otwartego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Herbach przy ul. Mickiewicza 19A na stanowisko Głównego Księgowego, informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury konkursowej na w/w stanowisko nie została wybrana żadna osoba z powodu braku ofert.
Uzasadnienie:
Mając na uwadze powyższe, nabór na stanowisko urzędnicze pozostał nierozstrzygnięty.